Ette voisikaan uskoa, kuinka monta kertaa olen aloittanut tällaisen projektin. Ja kuten nytkin, se idea popsahtaa päähän aina unettoman yön jälkeen, kun haluaa olla ah-niin-nokkela, luova ja älykäs saamaan aikaan. Eikä kuitenkaan samalla osaa edes kirjoittaa korrektisti.

Vähän minusta siis, tähän alkuun? Joo, hyvä idea. Jos tämän on tarkoitus olla minun platformini julkaista maailmalle ajatuksiani, niin kai pitää vähän pohjustaa, ennen kuin avaan sanaisen arkkuni.

Minä olen:

  • Essi. (Kuten kenties blogi vihjaa heti kättelyssä...)
  • -> Naispuolinen olento.
  • Ikä alkaa ykkösellä, mutta olen kyllä jo toisen vuosikymmeneni toisella puoliskolla.
  • Masentunut.
  • "Erilainen." (Sanan monessa, monessa merkityksessä.) Toisaalta, tähän kuuluisi myös liittää disclaimer, jossa vakuutan, että me olemme kaikki spesiaaleja lumihiutaleita ja uniikkeja jokaikinen ihanalla omalla tavallamme. I smell bullshit... Ikävä kyllä Vuodatuksestakin löytyy monta monta minunlaistani ihmistä ja meitä kaikkia yhdistää muun muassa se, että kuvittelemme olevamme uniikkeja.
  • Kissaihminen.
  • Tuleva Maailmanvaltias ja taiteilija/artisti/hippi/boheemikko/nörtti/kokki/tavis extraordinaire.
  • Yleisesti väsynyt ja lievästi hysteerinen.
  • Draamalaama
  • Fanaatikko
  • Sitä mieltä, että kaikkien tulisi kuunnella mielipiteitäni hurmioituneena.
  • Lame/geek/nörö/hikke/failari/dweep/luuseri/tuhat muuta synonyymiä.
  • Ylpeä ja Ennakkoluuloinen
  • Wannabe-filosofi (Ainakin ammatinvalintatestien mukaan.)
  • Addiktoitunut erilaisiin luonne/älykkyys/kissasihenkinenikä/hattusiympärysmitta -testeihin 
  • Epäsosiaalinen sosiaalisen median käyttäjä (Olen aloittanut monia blogeja, Twitterin ja Tumblr:in, joita kukaan ei seuraa.)
  • Erikoisien unien näkijä. ("Ei saa ottaa haravaa!" "Olisinpa Sven, norjalaisten kuningas.")
  • Matalien aitojen ystävä

 

Olipas siinä ilahduttavan hyödytöntä tietoa. Uskokaa pois, lisää tulee, kun olen jossain vaiheessa vaihteeksi nukkunutkin.